مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-09اقتصادي

ایثارگران تمایلی به دریافت وام اشتغالزایی ندارند


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان گفت: ایثارگران تمایلی به دریافت وام اشتغالزایی ندارند و شاید علت آن این است که با مبلغ 50 میلیون تومان نمی توانند کسب و کاری را راه اندازی کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان گفت: ایثارگران تمایلی به دریافت وام اشتغالزایی ندارند و شاید علت آن این است که با مبلغ 50 میلیون تومان نمی توانند کسب و کاری را راه اندازی کنند.

خالق محمد شریفی امروز(سه شنبه-20 خرداد) در نشست خبری، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان دارای 373 شهید، 12 خانواده دو شهیدی، 848 جانباز و 50 نفر آزاده است و در مجموع جامعه هدف بنیاد شهید 5 هزار و 496 نفر است که به آنها خدمات رسانی می شود.

وی ادامه داد: بنیاد شهید در دو بخش توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به جامعه ایثارگران انجام وظیفه می کند.

در حوزه فرهنگی یادواره های مختلفی برای شهدا برگزار کردیم، همچنین از 31 گلزار شهدا شهرستان 14 گلزار شهدا ساماندهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان گفت: هزینه صد درصدی در زمینه آموزشی 123 دانشجوی شاهد و ایثارگر را تقبل کرده ایم.

همچنین در حوزه درمان نیز سال گذشته وضعیت بیمه ای بسیار مطلوب شد و مراکز درمانی و داروخانه ها بهبود پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران تمایلی به دریافت وام اشتغالزایی ندارند

ایثارگران تمایلی به دریافت وام اشتغالزایی ندارند